منبت دکوری گوشه چیست و چه کاربردی دارد؟

دسته بندی ها :
منبت دکوری گوشه چیست و چه کاربردی دارد؟

استفاده از لوازم چوبی، کابینت های چوبی و میز اوپن آشپزخانه یا جزیره چوبی جز جدایی ناپذیر طراحی دکوراسیون منازل، هتل ها، شرکت ها و اماکن متفاوت دیگر می باشد. اگرچه لوازم چوبی به خودی خود زیبا هستند و حس شادابی و سر زندگی طبیعت را با خود به ارمغان می آورند، می توان برای زیباتر شدن این لوازم از منبت دکوری گوشه چوبی استفاده نمود. این قطعه چوبی تزیینی به لوازم مختلف جلوه بیشتری می بخشد و زیبایی آن را دو چندان می کند.

دکوری گوشه چوبیی چوبی چیست؟

دکوری گوشه چوبی یکی از تزیینات کلاسیک و بسیار زیبای لوازم چوبی است که برای تزئین گوشه های لوازم چوبی به کار می رود. در واقع این قطعه چوبی به شکل زاویه نود درجه بوده و در ابعاد بزرگ و کوچک با توجه به اندازه کار، تولید می شود.

برای زیبایی هرچه بیشتر می توان از منبت دکوری گوشه با طرح های پر و شلوغ یا طرح های خلوت تر و ساده تر استفاده نمود. علاوه بر این می توانید بنا به سلیقه خود اندازه دو ضلع دکوری گوشه چوبی را بلند یا کوتاه انتخاب کنید.

معمولا از نقش گل، برگ یا ترکیب چندین گل و برگ برای طراحی منبت دکوری گوشه استفاده می شود. اما می توان طرح های دیگر مانند پرندگان کوچک را نیز به این نقوش اضافه نمود.

کاربردهای منبت دکوری گوشه چوبی

دکوری گوشه چوبی به دلیل ظاهر خاصی که دارد برای تزیین گوشه ها به کار می رود. برای مثال این قطعه را در چهار گوشه درب کمد های چوبی نصب می کنند تا زینت بخش آن باشد. استفاده دیگر منبت دکوری گوشه در یکی از گوشه های بالایی یا پایینی کابینت های چوبی است. همچنین می توانید از دکوری گوشه چوبی دارای نقوش منبت کاری برای زیبایی هرچه بیشتر جزیره چوبی آشپرخانه استفاده نمود. یکی دیگر از کاربرد های دکوری گوشه چوبیی منبت کاری شده در گوشه کابینت بالای هود است که دکوراسیون آشپزخانه را لوکس و مدرن می کند.

مطالب مرتبط

نظرات شما

لطفا برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

ورود به حساب کاربری